בניית פורטלים לארגונים וחברות

בקרה וסדר ארגוני בפורטל אחד

הדרך הטובה ביותר לסדר ארגוני בחברות ומוסדות

לעיתים, אירגונים רבים המתנהלים באופן אינטנסיבי מפספסים פרטים חשובים ומאבדים זמן רב ומשאבים תוך כדי התנהלות לא נכונה של הקצאת משאבים. התנהלות שכזו גורמת לא פעם לבזבוז עצום בכספים ובחוסר עמידה בזמנים, מה שבעצם פוגע באירגון כולו.

הפורטל הארגוני הוא שער הגישה לכל המידע והמשאבים בארגון ומשמש כזירה המרכזית בה מתרחשת הפעילות הארגונית והעסקית. הפורטל מאפשר לארגן, לנהל ולשמר את כלל הידע הארגוני, בהתבסס על התהליכים הקיימים בארגון, לייעל תהליכים ולחסוך בהוצאות

הפורטל מאגד בתוכו מידע וידע המשותף לכלל העובדים כגון ספר טלפונים,מערכת מיילים פנים-אירגונית, טפסים וכלים ממוחשבים, חדשות ועדכונים, קישורים רלוונטיים ותיכנון לו״ז כללי. וכל זה תוך חלוקה לפי מחלקות וצוותי האירגון.

Weberit הינה חברה מובילה בפיתוח אתרי פורטל לאירגונים וברשותנו מאות שעות ניסיון בבניית פורטלים לכל סוגי האירגונים. בעזרת איפיון אירגוני ומקצועי ופיתוח טכנולוגי חדשני, נבנה עבורכם פוטל מרשים שישפר משמעותית את ביצועי האירגון שלכם.

אז מה הלקוחות שלנו מקבלים?
המרת מסמכי האירגון למסמכים דיגיטליים (DD - Digital Docs) וביצוע תיוג לפי נושאים ומחלקות בתוך הפורטל.
כך שניתן לאתר כל מסמך בשניות בעזרת סרגל החיפוש שנמצא בפורטל.
היום קוראים לזה תיוג במקום תיוק.
יצירת פרוייקטים ומשימות בלחיצת כפתור וסיווג לפי למחלקות וצוותים.
כך ניתן לבצע בקרה, לעדכן, לעקוב ולחקור אחר התקדמות הפרוייקט/משימה.
בכל רגע נתון לקבל מידע אודות כל המשימות באירגון וקצב התקדמותם.
מערכת דוא״ל פנים-אירגונית לניהול לוחות שנה, אנשי קשר, משימות, קבוצות תפוצה, תיקיות ציבוריות וניהול חדרי ישיבות.
שמירה בארכיון ללא מגבלת נפח, כולל מניעת אובדן נתונים (DLP).
מערכת ניהול לקוחות, לעדכונים, הודעות יעודיות ומגוון עצום של אפשרויות נוספות.
הדרך הקלה לשימור לקוחות בלחיצת כפתור.

כל המידע במקום אחד

מציאת מסמכים בקליק

עמידה בזמנים

בקרה שוטפת אחר משימות האירגון

תתחילו לחסוך במשאבים

לא תשמעו יותר: ״ניגמר הדיו״ ״אין דפים״ ״הטכנאי בדרך״

עלייה ברווחים

לא תשמעו יותר: ״ניגמר הדיו״ ״אין דפים״ ״הטכנאי בדרך״


וורדפרס
ג׳ומלה
דרופל
מג׳נטו