קידום אתרים אורגני - SEO

מה זה קידום אורגני, יתרונות וחסרונות:

מאז התפתחות עולם הדיגיטל,יותר ויותר אנשים ברחבי העולם צורכים תוכן ואינפורמציה באמצעות האינטרנט.
איך רובנו עושים זאת? בעזרת חיפוש בגוגל כמובן!
נניח שאתם מחפשים חברה לבניית אתרים, ספק אם תפתחו ספר טלפונים ותתחילו לחפש. רוב הסיכויים שתחפשו חברה כזאת דרך גוגל, המנוע חיפוש הגדול בעולם.

לפי מהנדסי גוגל יש כיום ברחבי הרשת יותר מטריליון אתרי אינטרנט זמינים, עם כמות כה דגולה של אתרים, איך מוצאים את מה שאנחנו מחפשים?
כאן בדיוק נכנס תחום הקידום האורגני SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization).
המשמעות היא לבצע אופטימיזצייה לאתר האינטרנט לפי הדרישות של גוגל ובתמורה לכך גוגל תקדם את אותו אתר בתוצאות החיפוש בהתאם וללא כל תשלום לגוגל. 
במילים אחרות, גוגל אומרת כך : ״תבנו אתר אינטרנט לפי הדרישות שלנו ובתמורה אנחנו נקדם אותכם בתוצאות החיפש בחינם״

היתרונות: 
דירוג - עסקים שנמצאים בתוצאות הראשונות מקבלים את רוב הפניות מצד הלקוחות.
מיתוג- עסקים הממוקמים בתוצאות הראשונות נתפסים לרוב כיוקרתיים יותר ובעלי ערך גבוהה יותר מהשאר.
עלות מול תועלת - אתרים שמופיעים בתוצאות הראשונות לא נדרשים לשלם לגוגל.

חסרונות:
זמן - אופטימיזצייה של אתר והתאמתו לפי צרכי גוגל לוקחת זמן עד לתוצאות הרצויות ולא באופן מיידי . 
עלות מול תועלת - תשלום לחברת קידום שתבצע את השלבים לפי הכליים של גוגל בשלב ההתחלתי.

מסקנה: הקידום האורגני מתאים בעיקר לאתרים שמסוגלים בשלב הראשוני לייצר תנועה ממקור אחר ולא לחוצים לתוצאות מיידיות. 

 

שלבים לביצוע קידום אורגני מוצלח:
בשלב זה נבצע מחקר של ביטויים ומילות מפתח אותם הגולשים עשויים לכתוב בשורת החיפוש של גוגל ושהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש. השלב הראשון בבניית רשימת מילות מפתח הוא הרחבה של הרשימה כדי שתכלול את כל הנושאים העיקריים בהם עוסק האתר שלכם. אנחנו בוובר-איט נבצע עבורכם בחינה מדוקדקת של ביטויים, מילות מפתח ורישום של המילים, צירופי המילים והביטויים המאפיינים את האתר שלכם. בצורה האפקטיבית ביותר כך שבסופו של התהליך יכנסו לאתר שלכם רק גולשים רלווטנים שמחפשים בדיוק את המוצר/השירות אותו אתם מציעים.
בשלב זה נעבוד טכנית על האתר שלכם ונדאג שהוא אתר שלכם ראוי לכניסה של גולשים.
תחשבו על זה כעל עסק פיזי, לקוחות שנכנסים לבית עסק רוצים לראות עסק נקי ומסודר ללא תורים ועם יחס אדיב מצד העובדים.
כנ״ל גם באתר אינטרנט.
בשלב זה אנו נבצע תקוני קוד באתר נשפר את חווית המשתמש באתר, נתקן קישורים שבורים ולא נכונים. נוודא שהתוכן באתר מעודכן וזמין ונשפר את מהירות האתר וטעינת הדפים.
אחד האלמנטים החשובים ביותר באתר אינטרנט הוא התוכן והמדייה.
תוכן איכותי ורלוונטי עם מסר שיווקי מדוייק יגרום לגולשים באתר שלכם לתחושה שהם הגיעו למקום הנכון.
אלמנט נוסף וחשוב מאוד הוא, שתוכן ומדייה איכותיים מקדמים את האתר אורגנית טוב יותר ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.
אנחנו ב- Weberit נכתוב עבורך את התוכן לאתר ברמה הגבוהה ביותר בין אם האתר שלך הוא מכירתי, תדמיתי או אינפורמטיבי.
ניתוחים סטטיסטים לאתר הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בקידום אורגני.
בעזרת כלים מתקדמים ננתח את האתר שלך ואת פעילות הגולשים בתוך האתר ונדע בדיוק מהיכן אותם גולשים הגיעו, באיזה דף הגולשים שוהיים יותר זמן ועוד...
בזכות ניתוחים סטטיסטים אילו נבצע שינויים והתאמות למונוע החיפוש של גוגל ונגרום לתנועה גדולה יותר באתר ולאחוזי נטישה נמוכים.
בשלב זה נתחיל בבניית קישורים נכנסים לאתר באופן שוטף. הקישורים ייבנו בטכניקות שיביאו להעלאה משמעותית של דירוג האתר בגוגל לאורך זמן. חלק מהקישורים ייבנו מתוך תכנים מקשרים שנפרסם ברשת. התכנים ישפרו את מוניטין החברה וייצרו תנועה איכותית לאתר.
קידום אורגני