קידום ממומן - PPC

מה זה קידום ממומן ואיך הוא משפיע על העסק?

הפרסום הממומן הוא שיטת הפרסום עם התוצאות המהירות ומידיות והם מתאימות לכל סוגי העסקים, הסיבה העיקרית לכך שהוא כל כך טוב היא אפקט הזמן והדיוק ושהתשלום מבוצע רק עבור תוצאות מוגדרות מראש בלבד (חשיפה, הקלקות, ורכישות). לפלטפורמות הגדולות בזירה הדיגיטלית כמו: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם כו׳... יש המון אינפורמציה על המשתמשים שלה. בעזרת שימוש במערכות הפרסום שלהם, ניתן לפרסם מודעות לקהל יעד מדויק וספציפי שיכולים להוות לקוחות פונטיאלים עבר העסק שלכם.

צוות הפרסום שלנו ב- Weberit יפלח את קהל היעד שלכם ע״י הגדרת נתונים של גיל, מגדר, מיקום, שפה ואף הרגלים ותחומי עניין משותפים - ובתוך שעות בודדות המודעות שלכם יגיעו לגולשים בעלי הפונטציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוחות שלכם. שנים של נסיון, מחקרים והבנת השוק אנחנו יודעים שאנו נביא תוצאות מדהימות שיגדילו משמעותית את היקיף העסקאות בעסק שלך ותמיד תהיה שלב אחד מעל המתחרים שלך.
השלבים לבניית אתר מוצלח:
מנוע החיפוש הפופלארי ביותר מאפשר למפרסמים מוסמכים לפרסם מודעות באמצעות מערכת הפרסום Google Adwords.
הפרסום בגוגל הוא דרך מצויינת להשגת יעדים כגון חשיפה, חיזוק מותג, גיוס לקוחות חדשים והגדלת המכירות באתר.
לפני שמתחילים לפרסם בגוגל, יש לבחור את מילות המפתח הנכונות והרלוונטיות שישמשו את הגולשים למציאת האתר שלכם בגוגל. אנחנו נחקור את הביטויים הרלוונטיים לקידום ואת אופי הלקוחות ובעזרת המידע הזה נייעל את אסטרטגיית הפרסום של המוצר או השירות שלכם. התוצאה? - אתם תזכו בחשיפה מקסימאלית לקהל היעד הרלוונטי תוך ניצול אופטימלי של התקציב ועמידה ביעדי הפרסום.
בתוך שעות יעמוד לראשותכם קמפיין פרסומי אפקטיבי ומקצועי אשר יביא לתנועה איכותית וממוקדת של לקוחות לאתר שלכם אשר תגדיל משמעותית את כמות העסקאות דרך האתר.

פרסום מודעה - בתוך שעות בודדות, המודעה שלך תופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל וכל אחד אשר יחפש שירותים/מוצרים אותם העסק שלך מספק את המודעה שלך ובה כתובת האתר + פירוט אודות השירותים/ המוצרים אותם העסק שלך מספק.
הרשת החברתית הגדולה ביותר עם מאות מליוני גולשים ברחבי העולם ומעל 4.3 מיליון משתמשים בישראל.
בעזרת פלטפורמת הפרסום של פייסבוק בשילוב כלים מתקדמים ניתן להביא תנועה שוטפת לאתר או לדף הפייסבוק שלכם ובכך ליצור חשיפה ומודעות למותג שלכם ובעיקר מכירות ופניות לעסק שלכם.
אחד מהיתרונות הבולטים ביותר בפרסום בפייסבוק הוא היכולת לפלח ולמקד את המודעות לקהלי יעד ספציפיים ברמה גבוהה ביותר. המיקוד המדויק של המודעות מסייע למפרסם בצמצום תקציב הפרסום שלו מאחר ופחות גולשים שאינם רלוונטיים יצפו במודעות. פילוח קהל היעד יכול להתבצע בפייסבוק באמצעות מאפיינים מגוונים כגון:
- מקום מגורים
- גיל
- מין/מגדר
- מקום עבודה
- תפקיד
- השכלה
- מצב משפחתי
- תחביבים
- תחומי התעניינות
- שפה ועוד
אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות הגדולה והפופולרית ביותר.. לכן, אין פלא שמספר המשתמשים בה גדל משמעותית, רק בישראל יש 1.6 מיליון משתמשים פעילים בחודש, ומיליון משתמשים פעילים ביום ושיעור המעורבות באינסטגרם גבוהה משמעותית בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.
מידי יום, מעלים בארץ לרשת האינסטגרם יותר 700 אלף תמונות ויותר מ 400 אלף משתמשים בישראל לוחצים על כפתור הלייק.
זאת הסיבה שמותגים ועסקים מכל יכולים להרוויח מהפרסום באינסטגרם.
בפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם ניתן לייצר 3 סוגים של מודעות לפרסום:
-הקלקות לאתר
-הורדות אפליקציה
-צפייה בווידאו
Outbrain היא פלטפורמת המלצות תוכן בתשלום אשר יצרה טרנד פרסומי חדש ויעיל באינטרנט.
אתרי תוכן מובילים כגון מאקו, דה מרקר וYNET משלבים בתוכם את קופסת הפרסום של אאוטבריין.
וכאשר גולש קורא כתבה או מאמר באתר ומגיע לחלקו התחתון, מוצגות הצעות לכתבות תוכן נוספות העשויות לעניין את הגולש (אאוטבריין בנו אלגוריתם מתוחכם אשר קובע מה עשוי לעניין את הגולש).
במידה והקורא לוחץ על אחת מהכתבות המוצעות לו על ידי אאוטבריין הוא יעבור לאתר התוכן שבו נמצאת הכתבה ולצורך העניין, במקרה כזה הגולש יעבור לאתר שלך.
היתרונות של פרסום באמצעות אאוטבריין:
- תשלום עבור הקלקות בפועל בלבד.
- הופעה באתרים המובילים בארץ ובעולם.
- פרסום ממוקד לקהל ממוקד מטרה.
רשת YouTube היא מנוע החיפוש הוידאו הגדול בעולם והאתר השלישי הנצפה ביותר בישראל. מעל ל-100 שעות תוכן וידאו מועלות לרשת בכל דקה. , סרטונים ברשת YouTube עשויים להפוך את הפרסומות והסלוגנים של החברה לוויראליים במיוחד ולהוביל תנועה רבה לאתר האינטרנט שלהם.
פרסום בפלטפורמה זו היא הדרך לחבר בין סרטוני וידאו לקהל היעד שלכם.
דומה לגוגל, גם כאן ניתן לעשות פרסום אורגני (קידום אתרים)ופרסום ממומן. פרסום אורגני הוא למעשה העלאת סרטים ליוטיוב. השיטה היא פשוטה - עליכם לבנות סרטון, להגדיר עבורו מילות מפתח אליהן הוא יקושר ולפיהן הוא יופיע בתוצאות חיפוש. מומלץ לעשות פרסום על בסיס הקשר – הכוונה לפרסם את הסרטון במקום רלוונטי – אחרת הסרטון לא יזכה לכניסות רבות. בסופו של יום סרטון נמדד על פי כמות הצפיות בו. זה לא סוד שרובנו מחפשים לצפות בסרטים הנצפים ביותר – כנראה שאלו גם הסרוטים הטובים ביותר. השיטה השנייה היא פרסום ממומן. כמו פרסום בגוגל אדוורדס , גם כאן ניתן לעשות פרסום ממומן.
המודעות הפרסומת יכולות להופיע בתוך, לצד או על גבי סרטוני הווידאו. כמו כן ניתן להוסיף כפתורים על גבי הסרטון – שיובילו בלחיצה לסרטונים אחרים שלכם או לאתר שלכם.
גאווה ישראלית, Waze אפליקציית הניווט הטובה בעולם עם מעל ל-2 מיליון משתמשים בישראל מתוך כ-12 מיליון משתמשים בכל העולם ומהווה כלי עזר יום יומי למשתמשים בה.
הפרסום ב Waze, מיועד לבעלי עסקים פיזים הממוקמים באיזורי תנועה מרכזיים. דרך הפרסום באפליקצייה זו, ניתן להגיע לקהל הנהגים והלקוחות הפוטנציאלי הנמצא בסביבה של העסק שלכם ולהציע ניווט ישירות אל בית העסק.
פרסום בווייז כולל:
- הוספת לוגו העסק שלך לתוצאות החיפוש.
- שיפור הדירוג של העסק שלך בתוצאות החיפוש.
- הוספת "סיכה" עם לוגו העסק שלך למפה כך שנהגים בקרבת העסק יראו אותו מסומן במפה.